EST | ENG

FacebookLinkedIn

Christian Mayeur

Christian Mayeur (Entrepart’i juht, Prantsusmaa)  

Klientidele rõõmu valmistamine. Relatsiooniline disain ja kolmandat tüüpi innovatsioon

Digiajastul klientidele rõõmu valmistamine on lähtepunkt mitte eesmärk. Relatsiooniline disain ja innovatsioon kolmandas võtmes.

Pideva parendamise protsess põhineb põhjus-tagajärg seostel. Digitaalne innovatsioon põhineb üllatustel ja selle tulemustel, mille põhjuseid me alati selgelt ei näe. Start-up ettevõtted avaldavad läbi uuenduslike toodete turule toomisele üha suuremat mõju suurtele, oma sektori edukaimatele ettevõtetele. Start-up-ide edu baseerub sageli sellele, et turule tuuakse toode või teenus, millest tarbijad on ehk unistanud, kuid mille kohta nad pole soovi avaldanud või isegi unistada julgenud. Ja see tagab start-up ettevõtetele edu. Suure nõudlusega lihtsate ja kliente rõõmustavate toodete turule toomine on tee klientide südamesse ja nii saavutavad start-up-id klientide toetuse, lojaalsuse ja maksimaalse soovitamise.

Kvaliteet - see on tänapäeval midagi, mida ettevõtted pakuvad ja kliendid aktsepteerivad. Kõik peab olema tehtud kohe hästi.  Null defekti ja ‘totaalselt totaalse kvaliteedi’  (totally total quality) poole püüdlemine  ei toeta klienti üllatavat lähenemist.

Klientidele rõõmu valmistamist (creating customer delight) ja positiivse emotsiooni loomist  nii reaalses kui virtuaalses maailmas on esile toodud ka uues Euroopa standardis: FprCEN/TS 16880:2015 – “Service excellence systems — Requirements and guidelines for service excellence systems in order to achieve customer delight”.

Mõistmine, mis põhjustab klientide emotsioone, mis neid puudutab, mis neile väärtust loob ja paneb nad tundma naudingut, teadmiste ja kogemuste jagamine,  tähelepanelik kliendikäitumise jälgimine ja klientide maailma avardamine on tavaline disainipõhisele lähenemisele. Kui sinna lisada  uued võimalused, interaktiivsus, uutel meetoditel põhinevad loomingulised suhted, siis jõuame kolmandat tüüp innovatsioonini.   

 Ettevõtteid teeb edukaks mõistmine, et virtuaalsus  on sama oluline kui reaalsus. Edu tagab võime ette kujtada, pakkuda ja müüa selliseid tooteid või teenuseid, kus väärtusahelas on kõikidel osapooltel osalemine kasulik ja rõõmustav.

Klientidele rõõmu valmistamine (creating customer delight)  koosneb neljas sammust : uurimine, kujutlemine, prototüüpimine ja asjade ärategemine.

 

Vabandame, lehe sisu on tõlkimisel

My passion is to create bridges between the worlds, to make a dialogue happen between those who do not speak to, to create new ecologies in front of the challenges of a world in the deep transformation, to cross the art and the entrepreneurial spirit for the development of territories.

 
CEO – Entrepart (Lisle sur Tarn, Paris & Arles, France) 
 
Art & Leadership strategies (cooperation between artists and entrepreneurs); Relational Design; Design Thinking; Cultural development & Executive coaching.
Designed Pullman hotels Outstanding Customer Experience, “Branch of the Future” of Credit agricole, Vision of the future of MMA Insurance Company, Vision, Strategy and Innovation center of Pas-de-Calais habitat (Social housing company  - 40000 housing), “Urban operator” standard as a leader of a sustainable territorial ecosystem …
30 Creative and Artistic Expeditions (California, Canada, Estonia, Finland, Germany, India, Italy, Oregon)
 
Owner and founder – Mayeur Projects (Las Vegas New Mexico, USA)
Gallery and Art Residency 
 
Since 1996 - Teaches Service Innovation & Customer Delight strategies in the Master's degree " Service Management " at IAE Aix-Marseille Graduate School of Management
 
2012 - 2015 - Member of “Service Excellence & Customer Delight” Committee at CEN. Co-author of European Standard: “Service excellence systems — Requirements and guidelines for service excellence systems in order to achieve customer delight”, published in Dec., 2015
Since 2010 – Member of the Board of “Mains d’Oeuvres”, a unique multidisciplinary art center (training, producing and presenting theater, music, dance, visual arts) (Saint-Ouen, France)
 
Since 1996 - Co-founder and member of Strategic Committee of Institut Esprit Service (« Service Spirit Institute ») at MEDEF (French Employers’ Association) (Paris, France)
 
1996 - 2007 – Chairman of « Management & Services » Strategic Committee at AFNOR (French Standards Organization) (Paris, France)