EST | ENG

FacebookLinkedIn

Kliendi tagasiside kogumise erinevad võimalused

Kutsume Teid seminarile “Kliendi tagasiside kogumise erinevad võimalused”.

Oskus näha oma ettevõtet läbi kliendi silmade, aitab meil tegevusi planeerida ja neid ellu viia lähtudes kliendi vajadustest.

Seminaril kavas:

Kuldar Hansen, www.recommy.com asutaja ja tegevjuht
- annab ülevaate soovitusindeksi metoodikast;
- räägib praktilistest kogemustest klienditagasiside juurutamisel;
- tutvustab lihtsat ja konkreetset www.recommy.com tööriista ning selle võimalusi
..

Leila Lahtvee, Heiväl OÜ arendus- ja turundusjuht
- toob välja süvitsi mineva uuringu eelised;
- tutvustab küsitluse võimalusi uurida erinevaid aspekte - toote või teenuse kvaliteet, kliendi tajutud väärtus, organisatsiooni maine jmt;

- räägib praktilistest kogemustest, kuidas klientide rahulolu trendide jälgimine ajas võimaldab näha korrelatsioone ettevõtte juhtimise ja muutuste vahel.

Ootame Teid kuulama, kaasa rääkima ja diskuteerima neljapäeval, 10. detsembril Tallinna Lennujaama VIP-nõupidamisteruumis. Seminar kestab kella 14 - 17ni.

Osalustasu EKÜ liikmele on 10 eurot, mitteliikmele 20 eurot.
Eelnev registreerimine on vajalik. Palun anna oma tulekust teada SIIN
Mittetulemisest palume teatada hiljemalt 8.detsembril  inge.parring@eaq.ee

Peatse kohtumiseni

Inge Parring
EKÜ juhatuse liige
Tel 5092755
Inge.Parring@eaq.ee
www.eaq.ee