Project Description

Terje juhib ettevõtet Feelingstream, mis loob automatiseerimise lahendusi teeninduse kvaliteedihindamiseks, operatsioonide efektiivsemaks teostamiseks ning müügikäibe suurendamiseks. Feelingstream analüüsib kõnesid ja tekstilist infot (email, chat, CRM kommentaar, kliendi tagasiside) ning tuvastab äriliselt olulisi teemasid. Terje tutvustab igapäevaselt ettevõtjatele tehisintellekti põhiseid lahendusi ja aitab kliendisuhtluse andmeid kasutada ärianalüüsiks. Feelingstream on ISO 27001 sertifitseeritud Eesti ettevõte. Terjel on magistrikraad Euroopa õpingute ja teenuse disaini erialal. Terje varasemad ametid on olnud seotud klienditeeninduse ja kvaliteedijuhtimisega pangandussektoris. 

 

Kvaliteedijuhtimise konverentsil “Kas tehisaru on kvaliteedi teenistuses?” toob Terje näiteid teeninduse kvaliteedi hindamiseks automaatsete tööriistadega. Tänased käsitsi tehtavad kvaliteedihindamise tööd jäävad peagi selja taha, kuid kuidas masin saab mõõta seda, mida ühes telefonikõnes teenindaja ja klient omavahel rääkisid? Räägime nii positiivsetest kui ka negatiivsetest näidetest.  

Terje Ennomäe, LinkedIn https://www.linkedin.com/in/terjeennomae/