EKÜ juhtimiskonverents 2018 kokkuvõte

04.02.2018

24. jaanuaril 2018 toimunud Eesti Kvaliteediühingu (EKÜ) juhtimiskonverents “Kvaliteet – usalduse küsimus?” keskendus kiirelt muutuvate kliendinõuete ja arenevate tehnoloogiate mõjule ühiskonnas, ettevõtluses, inimsuhetes ja erinevates protsessides. Tavapäraselt jagati konverentsi ettekannete ja töötubade vahendusel häid kogemusi ja uuenduslikke lahendusi ning tunnustati 2017. aasta tublisid tegijaid.
Konverentsi 1. sessioonis vaadeldi usaldust ja selle tagamist pidevalt arenevates keskkondades. Pikaajalisi visioone ja tõhususe eesmärgil automaatika, robootika ja andmete tarka kasutamist (sh Araabia Ühendemiraatide, Enics Eesti ja Cleveron näidetel) tutvustanud sessiooni võttis kokku konverentsi peaesineja Stephen Hacker’i ettekanne. Ühiskonna pikaajalise arengu näidete põhjal juhtis Stephen Hacker tähelepanu inimsuhete ja vastastikuse usalduse tagamise olulisusele ka tulevikus, sest ühiskond on alati arenenud koos tehnika arenguga.

Konverentsi 2. sessioonis analüüsiti usalduse olulisust juhtimises ja koostöös partneritega. Juhtimise osas olid vaatluse all organisatsioonid ja nende erinevad juhtimiskultuurid (Aleksander Pulver), juhtides tähelepanu usaldusliku keskkonna olulisusele inimeste ja organisatsioonide arengulugudes (Põhja-Eesti Regionaalhaigla, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, Elektrilevi). Koostöö osas vaadeldi usalduse tagamise vahenditena sertifikaate (Bureau Veritas), töötajate ja teadmuse süsteemset vahetamist (Sloveenia avaliku ja erasektori koostöö näitel) ning toodete ja teenuste kasutuslugude ja -mugavuse parendamist (Maksu- ja Tolliamet). Kokkuvõttes jõuti järeldusele, et aina arenevas keskkonnas ja konkurentsis on klientide ja koostööpartnerite ootuste täitmine ja pidev ületamine möödapääsmatu.

 

Konverentsi lõpetuseks tunnustati 2017. aasta tublisid tegijaid. Vaata täielikku loetelu nominentidest ja võitjatest siit: https://goo.gl/4YGS8y 

Vaata konverentsi pilte siit: https://goo.gl/NnugBJ
Konverentsile järgneval päeval toimus Stephen Hackeri töötuba / koolitus “Trust Imperative”, mis andis edasi kaasaegseid praktilisi ja mõjusaid meetodeid usalduse saavutamiseks ja hoidmiseks.