Klienditagasiside ettevõtte heaks tööle. EKÜ ABC veebiseminar.
Mis on tähtsaim eeldus kvaliteedi tagamiseks? Õige – põhjalikud teadmised kliendi ootustest, vajadustest ja soovidest.
Kuidas neid teada saada? Ma arvan, et … Oot, tark ettevõte ei arva ega ennusta, vaid räägib oma kliendiga, vaatab, kuulab, paneb tähele ja võtab ette…ühesõnaga, kogub ja NB! töötleb tagasisidet
Aga…
- Kuidas seda just teha? Millised on head ja paremad võimalused?
- Mis on CSAT? The Apostle Model? NPS ehk soovitusindeks? CES? CSI?
- Kuidas küsimusi püstitada?
- Kas küsida 1 või 101 küsimust?
- Paberankeediga?
- Vesteldes?
- Tarkvaralahendusega?
- Osta teenus sisse?
- Aga kuidas …. ….
Kõigest sellest ja veel oluliselt rohkem kliendi vajaduste ja rahulolu uurimise meetoditest ning kliendiuuringute läbiviimisest räägibki Kaido Väljaots 16. novembril salvestataval veebiseminaril “Klienditagasiside ABC” kell 13.00 – 16.00.
Registreeru siin lingil: Klienditagasiside ABC veebiseminar
Maksumus: EKÜ liikmetele 30.- ESAÜ ja EKJA liikmetele 40.-, mitteliikmetele 50.-
Veebiseminar salvestatakse ja on hiljem järelevaadatav EKÜ koolitusveebis.