Klienditagasiside ettevõtte heaks tööle. EKÜ ABC veebiseminar.

Mis on tähtsaim eeldus kvaliteedi tagamiseks? Õige – põhjalikud teadmised kliendi ootustest, vajadustest ja soovidest.

Kuidas neid teada saada? Ma arvan, et … Oot, tark ettevõte ei arva ega ennusta, vaid räägib oma kliendiga, vaatab, kuulab, paneb tähele ja võtab ette…ühesõnaga, kogub ja NB! töötleb tagasisidet

Aga…

  • Kuidas seda just teha? Millised on head ja paremad võimalused?   
  • Mis on CSAT? The Apostle Model? NPS ehk soovitusindeks? CES? CSI?
  • Kuidas küsimusi püstitada?
  • Kas küsida 1 või 101 küsimust?
  • Paberankeediga?
  • Vesteldes?
  • Tarkvaralahendusega?
  • Osta teenus sisse?
  • Aga kuidas …. ….

Kõigest sellest ja veel oluliselt rohkem kliendi vajaduste ja rahulolu uurimise meetoditest ning kliendiuuringute läbiviimisest räägibki Kaido Väljaots 16. novembril salvestataval veebiseminaril “Klienditagasiside ABC” kell 13.00 – 16.00.

Registreeru siin lingil: Klienditagasiside ABC veebiseminar

Maksumus: EKÜ liikmetele 30.- ESAÜ ja EKJA liikmetele 40.-, mitteliikmetele 50.-

Veebiseminar salvestatakse ja on hiljem järelevaadatav EKÜ koolitusveebis.