Christian Mayeur on juhtimiskonsultant, koolitaja ja sertifitseeritud coach.
Tal on pikaajaline kogemus erinevates innovatsiooni, ettevõtluse ja kvaliteediga seonduvates ametites: AFNORi (Prantsuse Standardiorganisatsioon) arendus- ja innovatsioonijuht, Orange Long Distance Networks Division’i TQM-i juht; Quality, Service and Innovation Vice-president at Lacroix Ruggieri Grupi kvaliteedi-, teenuste ja innovatsiooni asepresident. Ta on juhtinud MFQ (Prantsusmaa Kvaliteediorganisatsioon) teenuste kvaliteedi haru.
Chirstian on tegutsenud sõltumatu konsultandina teenuste kvaliteedi ja innovatsiooni valdkonnas, kasutades kunsti ja disaini meetodeid suurepärase kliendikogemuse loomiseks nii ettevõtetes (pangad, kindlustuskompaniid, hotelliketid) kui MTÜdes.
Koos Marc Zarrouk’iga toetab ta ühises konsultatsioonifirmas ettevõtteid oma väärtust loovate strateegiate loomisel ja elluviimisel, suurendades nende innovatsioonivõimekust, kliendikesksust, oma tegevuse mõtte ja missiooni elluviimisel ning meekonnaliikmete arendamisel, kasutades TOTAL TRUST (totaalse usalduse) metoodikat coaching’ul, kultuuri ja organisatiooni transformatsiooni toetamisel ja koolitustel.
Ta on ka kunstikeskuse Mayeur Projects www.mayeurprojects.com (New Mexico/USA) asutaja ja omanik, keskendudes kunsti & ökoloogia, kunsti & loovmajanduse, maastikukunsti teemadele.
Alates 2005. aastast on ta kavandanud ja ellu viinud üle 30 ‘loova ekspeditsiooni’, lõimides äri, kunsti, disaini ja kultuuri avastamise maailma erinevates innovaatilistes piirkondades, nt California & Oregon (USA), Chicago & Boston (USA), Bavaria & Baden Württemberg (Saksamaa), Estonia & Finland, Iisrael, Suurbritannia.
Ta on kirjutanud auhinnatud raamatu “Le manager à l’écoute de l’artiste / Mida saab juht õppida kunstnikult” – Éditions d’Organisation – Paris, 2006; võitis 2007 Geoffroy Roux de Bézieux auhinna.