Ülemaailmne kvaliteedipäev “Kliendile väärtuse loomine”
Vaata fotokonkursi võitjaid siit: EKÜ 2020 fotokonkursi võitjad on selgunud!
2020. aastal tähistatakse ülemaailmset kvaliteedipäeva tavapärasel ajal ehk novembri teisel neljapäeval, 12. novembril tunnuslausega “Kliendile väärtuse loomine”.
Kliendikesksetele organisatsioonidele on omane kultuur, mis loob klientidele väärtust toodete, teenuste ja protsesside uuendamise ning täiustamise teel. Klientide pidevalt kasvavate ootuste, ümbritseva konkurentsi ja tehnoloogiliste muutuste maailmas püüavad organisatsioonid oma huvipoolte silmis aina enam olla kui partnerid. Sealjuures aitavad kvaliteedi tõstmisele suunatud töökohad organisatsioonidel arendada kliendikeskset kvaliteedikultuuri järgmiseid põhimõtteid rakendades:
- Nõustudes, et kvaliteedi tähenduse määratleb klient, mitte organisatsioon
- Mõistes toodete ja teenuste kvaliteeti oma klientide pilgu läbi
- Jagades klientidega oma organisatsiooni toimivuse kohta käivat infot
- Tehes klientidega koostööd toodete ja teenuste kvaliteedi arendamiseks ja probleemide lahendamiseks
EKÜ tähistab kvaliteedipäeva sel aastal mh EKÜ 2020 fotokonkurss “Kliendile väärtuse loomine” korraldamisega. Lae oma foto(d) viidatud vormi vahendusel üles hiljemalt K 11. novembril 2020 kell 18.00.
Ülemaailmsel kvaliteedipäeval ehk N 12. novembril 2020 hääletame avalikult lemmikud, kes saavad ka auväärselt autasustatud. Enim hääli saanud foto autor saab tasuta pääsme jaanuaris 2020 toimuvale ja 30. juubelit tähistava Eesti Kvaliteediühingu legendaarsele juhtimiskonverentsile! Tunnustatud saavad ka kõik teised osalejaid. Populaarsemate tööde autoritele on muuhulgas ootel priipääsmed EKÜ sündmustele, teemakohast lugemisvara ja muud kvaliteetset EKÜ varamutest!
Täiendavaid ideid kvaliteedipäeva tähistamiseks leiad mh CQI / IRCA poolt kvaliteedipäeva tööriistade lehelt.
Kvaliteetset kvaliteedipäeva kõigile!